Nazwa PŻ EXP Opis Bagienny golem 250 250 Bardzo niebezpieczny typ golemów. Spotkać je można głównie na bagnach ale występują też w innych miejscach w Jarkendarze. Bagienny szczur 120 120 Gatunek szczura, który występuje głównie na bagnach. Nie stanowi dużego zagrożenia. Występuje przede wszystkim samotnie, rzadziej w grupach. Bagienny truteń 100 100 Latająca bestia przypominająca prawdziwego trutnia. Posiada duży odwłok. Ciężko ją trafić gdyż lata dookoła nas. Po zabiciu go ten wybucha zielonym gazem, który zadaje nam obrażenia. Występuje tylko na bagnach. Brzytwiak 180 220 Podobny do zębacza dwunogi drapieżnik. Atakuje gryząc swoimi bardzo ostrymi zębami. Występuje samotnie głównie w kanionie przy obozie piratów. Kąsacz 120 120 Występuje zwykle w stadach. Z jednym osobnikiem walczy sie znacznie lepiej niż ze stadem dlatego lepiej walczyć z nim na dystans. Kamienny strażnik 120 120 Bardzo często pojawia się w starożytnych świątyniach i budowlach Budowniczych. Występuje nie tylko w Jarkendarze ale i w Khorinis. Wygląda jak chodzący posąg. Na początku gry to całkiem trudny przeciwnik. Lodowy Wilk 300 150 Odmiana wilka, która jest szczególnie groźna. Poza tym występuje w stadach! Łatwiej walczy się z nią za pomocą magii lub broni dystansowej. Ognisty Demon 300 300 Bestia wyglądająca jak płonący, przejrzysty cieniostwór. Bardzo niebezpieczny, zadaje duże obrażenia. Występuje rzadko i w pojedynkę. Jest czuły na lodowe zaklęcia. Polny Pełzacz 150 150 Wygląda jak przerośnięty świerszcz. Bardzo łatwy przeciwnik. Występuje bardzo często na trawiastych terenach Jarkendaru. Można z niego pozyskać jego cenną żuwaczkę, która nadaje sie jedynie do sprzedania. Zwykle spotyka się pojedyncze osobniki a rzadziej stada. Preriowy Ścierwojad 120 120 Łatwy do pokonania przeciwnik podobny do zwykłego ścierwojada. Różni się tylko ubarwieniem sierści. Bardzo rzadko występuje w grze. Pustynny Szczur 75 100 Łatwy do pokonania przeciwnik. Mało się różni od swojej podstawowej wersji. Zwykle spotykamy go w stadach 3 – 4 osobniki. Słudzy Kruka 400 200 Wolno poruszający się, podobni (nawet bardzo) do zombi potwory, które pilnują wnętrza świątyni Adanosa. Występują tylko w świątyni Adanosa. Trudni do pokonania, lecz zadają małe obrażenia.
|